• 72379000(9821+)
  • Info@Sarmadsteel.Com

چادرملو ۸۹۰ ریال سود به هر سهم می دهد

چادرملو ۸۹۰ ریال سود به هر سهم می دهد

چادرملو ۸۹۰ ریال سود به هر سهم می دهد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بیش از ۸۸  درصد از سهامداران تقسیم   ۸۹۰  ریال سود به ازای هر سهم سال ۱۴۰۱ تصویب کرد.

مدیر عامل چادرملو در این مجمع با ارزیابی عملکرد هیات مدیره در سال گذشته گفت: در سالی که گذشت توانستیم با وجود برخی مشکلات ناشی از کاهش قیمت‌های جهانی و محصولات زنجیره ارزش فولاد و محدودیت‌های ناشی از قطع شدن برق و گاز برای واحدهای فولادسازی و کمبود نقدینگی حاصل از این رخداد، به درآمدهای عملیاتی ۴۳۷ هزار میلیارد ریالی دست یابیم.

طاهرزاده با اشاره به تحقق سود پایه هر سهم به میزان یه هزار و ۱۹۱ ریال افزود : در سال گذشته موفق به کسب سود خالص ۲۲۸ هزار میلیارد ریالی شدیم.

وی کسب جایگاه نخست کشور در تولید محصول کنسانتره آهن (خشک) در بین شرکت‌های تولیدکننده این محصول به میزان بیش از ۱۱ میلیون تن، تحقق رکورد تولید در بخش آهن اسفنجی و فولاد از ابتدای بهره‌برداری کارخانجات، پوشش ۱۰۵ درصدی برنامه تولید (پوشش ۱۰۶ درصدی تولید کنسانتره، پوشش ۱۰۳ درصدی تولید گندله، پوشش ۱۰۴ درصدی تولید آهن اسفنجی و پوشش ۱۱۳ درصدی تولید شمش فولادی) را از مهم ترین نتایج عملکرد گروه معدنی و صنعتی چادرملو در سال قبل دانست.

طاهرزاده همچنین تولید ۱۷ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۵۷۸ تن محصول و تحقق درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت اصلی در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۴۰۹  هزار میلیارد ریال  و گروه (تلفیقی) بیش از  ۴۷۶ هزار میلیارد ریال را از دیگر موفقیت های این شرکت در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد.

به گفته وی  این شرکت در سال قبل بیش از ۲۱۲ هزار میلیارد ریال سود عملیاتی در شرکت اصلی و بیش از   ۱۹۴ میلیون ریال سود عملیاتی در گروه کسب کرد.

مدیر عامل چادرملو تولید بالاتر از ظرفیت اسمی کنسانتره سنگ آهن (مشابه سال های گذشته)، تولید گندله، آهن اسفنجی، فولاد و تولید برق طبق برنامه مصوب سال ۱۴۰۱ را از برنامه های آینده شرکت برشمرد.

وی همچنین شروع عملیات اجرایی احداث کارخانه گندله‌سازی شماره «۲»، شروع عملیات احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت ۵۴۶ مگاوات در شهرستان اردکان، شروع عملیات طرح احداث کارخانه مجتمع فروآلیاژ چادرملو به روش کوره قوس الکتریکی به حداقل ۶۵ هزار تن (۳۰ هزار تن فروسیلیکو منگنز ۲۰ هزار تن فرو منگنز پرکربن و ۱۵ هزار تن فروسیلیس را نیز از دیگر برنامه های کوتاه مدت شرکت دانست.

طاهرزاده در ادامه طرح احداث کارخانه مگامدول آهن اسفنجی به ظرفیت ۲/۲ میلیون تن در سال، طرح احداث کارخانه اکسیژن

، طـرح احداث کارخانه تـولید انـواع آجـر نسوزها و اجرام نسوز کوره با ظرفیت ۱۴۰ هزار تن، مواد اولیه فرآوری شده ۳۱۰ هزار تن و قطعات ویژه ۵۰ هزار قطعه در سال، طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی اردکان، طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بهاباد ۵۴۶ مگاواتی به روش BOT، طرح راهبری، بهره برداری، تکمیل زیر ساخت و توسعه کارخانه فولاد میبد و طرح احداث کارخانه تولید ورق نورد گرم در اردکان، احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی را از برنامه های بلند مدت شرکت معرفی کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های ما


https://www.sarmadsteel.com/wp-content/uploads/2020/10/0_.png
طرح های توسعه ای

طرح های توسعه ای

طرح های توسعه ای در حال انجام شرکت فولاد سرمد ابرکوه شامل پروژه های عمرانی، پروژه های فناوری اطلاعات، پروژه های فرهنگی تقسیم می شود: 1-مطالعات اتصال ریلی مجتمع ...

پروژه های زیر ساخت

پروژه های زیر ساخت

بخش مهم و حائز اهمیت پروژه های طرح توسعه، مربوط به زیرساخت، تامین آب، برق و گاز مجتمع می باشد. جهت پیگیری و به نتیجه رساندن پروژه های زیر ...

واحد احیا مستقیم

واحد احیا مستقیم

به منظور تکمیل زنجیره فولاد و توسعه سبد محصولات و نیز سهولت در تامین خوراک واحد فولادسازی و سعی در کاهش قیمت تمام شده، طرح احداث واحد احیای مستقیم ...

واحد کلاف سازی

واحد کلاف سازی

با توجه به زیر‌ساخت¬های موجود و به منظور تکمیل سبد محصولات تولیدی واحد نورد و نظر به تعداد اندک واحدهای سیم‌سازی در کشور و تقاضای بازار برای این محصول، ...

ارتباط با ما


https://www.sarmadsteel.com/wp-content/uploads/2020/10/0_.png

شماره تماس

72379000(9821+)

آدرس

تهران ، میدان صنعت، بلوار خوردین، ضلع شمال چهار راه دادمان، خیابان توحید یک، پلاک

پست الکترونیک

info@Sarmadsteel.com