• 72379000(9821+)
  • Info@Sarmadsteel.Com

پروژه های زیر ساخت

پروژه های زیر ساخت

پروژه های زیر ساخت

بخش مهم و حائز اهمیت پروژه های طرح توسعه، مربوط به زیرساخت، تامین آب، برق و گاز مجتمع می باشد. 
جهت پیگیری و به نتیجه رساندن پروژه های زیر ساخت، طرح جامع با همکاری شرکت مشاوره ارکان تدبیر تصویب شده است و همگی در دستور کار و در حال پیگیری می باشد و به شرح ذیل می باشد:

تامین آب
پروژه تامین آب پایدار مجتمع: با تحقیقات صورت گرفته، پس از پخش پاکات و دعوت از مشاوران برای شرکت در مناقصه و برگزاری آن اکنون در مرحله بازگشایی پاکات و انتخاب مهندس مشاور جهت انجام مطالعات تامین آب می باشد.
تامین گاز

پروژه تامین گاز مجتمع به میزان 56،000 متر مکعب: پس از تکمیل مدارک و ارائه به شرکت گاز استان یزد هم اکنون در مرحله اخذ تخصیص و عقد قرارداد می باشد.

تامین برق

 جهت تامین برق پروژه های کلان شرکت با مطالعات و تحقیقات انجام شده موارد ذیل صورت گرفته است:


1- افزایش دیماند به 150 مگاوات: گزینه های انتخابی تامین برق ( خضرآباد،سامعی و سورمق) به صورت گزارش تهیه شده توسط شرکت پژوهنده نیرو به برق منطقه¬ای یزد تحویل گردیده، و در انتظار انتخاب یکی از روش های تامین برق از جانب برق منطقه¬ای و سپس توانیر می باشیم. در صورت نهایی شدن افزایش دیماند، موارد مرتبط با آن (اتصال کوتاه و ..) جهت مطالعات SVC به پیمانکار پروژه فولادسازی،جهت سفارش وساخت این تجهیز ارسال خواهد شد.
2-  تغییر آرایش پست: با توجه به تغییرات سطوح ولتاژی از 10.5 به 33 کیلو ولت به ناچار مجبور به برخی تغییرات در آرایش پست و برخی تجهیزات با در نظر گرفتن توسعه آینده خواهیم بود. پس از اخذ طرح اولیه با شرکت مشاور قدس نیرو، جهت ادامه کار در حال تهیه ی قرارداد است.
3- احداث دو فیدر ابرکوه: پس از انعقاد قرارداد با شرکت پرشین سازه، اکنون پروژه حدود 90% پیشرفت فیزیکی دارد.این پروژه قابلیت اطمینان بیشتری را برای برق مجتمع به همراه خواهد داشت.
4- نیروگاه سیکل ترکیبی: با یک شرکت مشاور مذاکرات لازم در خصوص انجام مطالعات امکان سنجی (FS) انجام شده است و در انتظار پاسخ شرکت مشاور می باشیم.

پروژه های ما


https://www.sarmadsteel.com/wp-content/uploads/2020/10/0_.png
ارکان استراتژی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه

ارکان استراتژی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه

چشم انداز  چشم انداز ما "سرمد" است، سرآمدی (کسب برتری)،کسب برتری در بین حداکثر 3 بازیگر اصلی بازار فولاد کشور رشد (جذب مشتریان جدید و تولید محصولات بیشتر و با کیفیت تر) -تولید محصولات ...

Leap in oil production with one solution

Leap in oil production with one solution

Mohammad Khatibi, emphasizing that the sale of petroleum products and preventing the sale of raw materials can lead to the realization of the year, said: By converting raw materials ...

The gas transmission network of the whole country is stable

The gas transmission network of the whole country is stable

According to Shana, quoted by IRNA, Mehdi Jamshidi Dena today (Wednesday, March 27) referring to the floods in some parts of the country due to heavy rains, said: "Now ...

Record a new record in the country’s gas transmission

Record a new record in the country’s gas transmission

According to Shana reporter, Saeed Tavakoli today (Tuesday, February 20) on the last day of the meeting of knowledge-based companies and startups in the oil industry and providing technological ...

ارتباط با ما


https://www.sarmadsteel.com/wp-content/uploads/2020/10/0_.png

شماره تماس

72379000(9821+)

آدرس کارخانه

ابرکوه ، کیلومتر 15 جاده ابرکوه به یزد

پست الکترونیک

info@Sarmadsteel.com